Forfatter
Tittel Spill- og dataprogrammering : en illustrert trinn-for-trinn-guide
Medansvarlig
Katalog
Eksemplarstatus
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter På omslaget: Med Scratch og Python
Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har ordliste, register
På omslaget: Med Scratch og Python
Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har ordliste, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
Utgitt
Omfang
*00001862 am 2200325 4500
*001126055
*008 j 00nob 2
*015 $a0504646 $bBIBBI
*019 $abu,u,mu $bl
*020 $a9788231611752 $bh. $cNkr 199.00
*041 $heng
*08201$a005.133 $zh $223/nor
*090 $c005.13 $dV
*096 $au 005.13 V
*100 0$aVorderman, Carol$d1960-$jeng.
*24010$aComputer coding for kids
*24510$aSpill- og dataprogrammering $ben illustrert trinn-for-trinn-guide $c[Carol Vorderman ; oversetter Bjørnar Magnussen]
*260 $a[Oslo] $bSpektrum$c2017
*300 $a224 s.
*440 0$aHjelp barna på skolen
*500 $aPå omslaget: Med Scratch og Python
*505 $aHar ordliste, register
*520 $aLær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
*521 $aAlder: 9-16 år
*572 $aOmslagstittel: Spill- og dataprogrammering for barn
*574 $aOriginaltittel: Computer coding for kids
*650 1$aScratch$qprogrammeringsspråk $1005.133$2BS $9nor
*650 2$aPython$qprogrammeringsspråk $1005.133$2BS $9nor
*650 2$aDataspill$xProgrammering$1794.8$2BS $9nob
*700 0$aMagnussen, Bjørnar$d1980-$eovers. $jn.
*74000$aSpill og dataprogrammering for barn
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening