Sunndal folkebibliotek

Spill- og dataprogrammering : en illustrert trinn-for-trinn-guide
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Spill- og dataprogrammering : en illustrert trinn-for-trinn-guide
Medansvarlig
Katalog
  • Hovedkatalog
Eksemplarstatus
  • 0/1
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • u 005.13 V
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 2017
Noter
  • På omslaget: Med Scratch og Python Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS. Har ordliste, register
  • På omslaget: Med Scratch og Python Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS. Har ordliste, register
ISBN
  • 9788231611752
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
Utgitt
  • [Oslo] : Spektrum, 2017
Omfang
  • 224 s.
*00001862 am  2200325   4500
*001126055
*008                      j          00nob 2
*015  $a0504646 $bBIBBI
*019  $abu,u,mu $bl
*020  $a9788231611752 $bh. $cNkr 199.00
*041  $heng
*08201$a005.133 $zh $223/nor
*090  $c005.13 $dV
*096  $au 005.13 V
*100 0$aVorderman, Carol$d1960-$jeng.
*24010$aComputer coding for kids
*24510$aSpill- og dataprogrammering $ben illustrert trinn-for-trinn-guide $c[Carol Vorderman ; oversetter Bjørnar Magnussen]
*260  $a[Oslo] $bSpektrum$c2017
*300  $a224 s.
*440 0$aHjelp barna på skolen
*500  $aPå omslaget: Med Scratch og Python
*505  $aHar ordliste, register
*520  $aLær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
*521  $aAlder: 9-16 år
*572  $aOmslagstittel: Spill- og dataprogrammering for barn
*574  $aOriginaltittel: Computer coding for kids
*650 1$aScratch$qprogrammeringsspråk $1005.133$2BS $9nor
*650 2$aPython$qprogrammeringsspråk $1005.133$2BS $9nor
*650 2$aDataspill$xProgrammering$1794.8$2BS $9nob
*700 0$aMagnussen, Bjørnar$d1980-$eovers. $jn.
*74000$aSpill og dataprogrammering for barn
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerSamlingHylle
1. exUtlånt16.05.2024Sunndal folkebibliotekSakprosau 005.13 V